Geçtiğimiz günlerde Kahramanmaraş’ta görülen kelebek yoğunluğunun ardından Türkoğlu ilçesinde de çekirgelerin yoğun olması vatandaşı tedirgin ediyor.
Türkoğlu ilçesine bağlı Beyoğlu Mahallesinin Karalar mevkiindeki ormanlık alanda bir çok farklı yerde vatandaşlar tarafından görülen çekirgeler dikkat çekti. Bölgede yaşayan vatandaşlar çekirgenin çok olmasından dolayı tedirginlik yaşıyor.
Çekirgeler bazen toplu halde ekinlere ve yeşilliklere saldırma ihtimali bulunuyor. Çekirgelerin bitkilere zarar verdiği biliniyor. Özellikle buğdaylara ve arpalara çok zarar verdiğin ve rekolte düşüklüğüne sebep olduğu biliniyor.